Welke documenten moet ik aanleveren voor de taxatie van mijn woning?
Zou u zo vriendelijk willen zijn de volgende vragen te beantwoorden:
- Wie is de bestuurder/administrateur?
- Het vestigingsnummer van de VvE?
- Hoeveel bedraagt de Periodieke en eenmalige bijdrage aan de VvE per maand?
Zou u ook de volgende bescheiden aan ons kantoor willen leveren, bij voorkeur in PDF:
1) Bewijs van eigendom
Geen Bewijs van Eigendom? Voor € 17,50 incl. BTW kunnen wij deze voor u opvragen.
2) Splitsingsakte van de Vereniging van eigenaren
Geen splitsingsakte? Voor € 17,50 incl. BTW kunnen wij deze voor u opvragen.
3) Splitsingstekening van de Vereniging van Eigenaren
4) De laatste notulen van de Vereniging van Eigenaren
5) De laatste jaarrekening van de Vereniging van Eigenaren
6) Het meerjarenonderhoudsplan van de Vereniging van Eigenaren
7) (Eventuele) statuten van de Vereniging van Eigenaren
8) Tekeningen van de woning voorzien van afmetingen
Geen tekeningen? Wij kunnen de woning tijdens de taxatie-afspraak voor u inmeten voor € 45,-. Klik hier om een afspraak te maken.
9) WOZ beschikking
Let op: wanneer deze documenten niet (of niet compleet) vóór de taxatie zijn aangeleverd, kunnen wij de taxatie niet binnen drie dagen afronden. Indien de juiste documenten na drie nog niet zijn aangeleverd, vervalt de taxatie-opdracht en brengen wij € .. aan annuleringskosten in rekening. Neem contact met ons op vóór de taxatie wanneer u wilt dat wij het Bewijs van Eigendom, de Splitsingsakte of de inmeting voor u verzorgen.
De geschatte tijdsduur van de taxatie is ongeveer een half uur.